Nitro PDF Reader 1.4.0.
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



نرم افزار رایگان Nitro PDF Reader 1.4.0.11 راه حل خوبی برای کار با فایل های  پی  دی اف در محیط ویندوز می باشد. اکثر برنامه های کاربردی رایگان برای فایل  های پی دی اف ها یا پی دی اف خوان هستند و یا مبدل فایل های پی دی اف بوده   که اجازه می دهند تا اسناد با فرمت  های مختلف را  به پی دی اف تبدیل کنیم.  نیترو پی دی اف ریدر هر دو  این اعمال را انجام داده و علاوه بر آن  اجازه  ویرایش فایل های پی دی اف را هم به کاربر می دهد.

نیترو ریدر همه  وظایف یک پی دی اف خوان و حتی بیشتر را انجام میدهد. معمولا یک پی دی اف  خوان دارای ویژگی هایی از جمله حالت های مختلف مشاهده فایل مثل نمایش تمام  صفحه ،  نمایش یک صفحه در نمایشگر ، حالت شبکه و زوم قابل تنظیم بر روی متن  ، چرخش و غیره می باشد. در برنامه Nitro Reader محیط برنامه به شکل زبانه  ای( tabbed ) بوده که به شما اجازه دیدن چند سند پی دی اف را در یک  پنجره  برنامه می دهد.



Foxit Reader 4.3.1 Build 0118
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Foxit Reader 4.3.1 Build 0118

Foxit Reader نرم افزار مشاهده فایل های PDF

فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند . از همه معروف تر که تقریبا همه آن را می شناسند Adobe Acrobat است. نرم افزاری بسیار کامل که در دو نسخه Reader و Pro عرضه می گردد.



Nitro PDF Professional 6.2.0.44 نرم افزار ساخت و ويرايش فايل PDF
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Nitro PDF Professional 6.2.0.44 نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود.
Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار می دهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است كه از آن ها می توان به امكان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال كد گذاری های 40-bit و 128-bit كلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ كپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یكی از بهترین نرم افزار های كار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود كه چنانچه زیاد با فایل های PDF سروكار دارید حتما از آن استفاده نمایید.



DVDFab 8.0.6.6 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


DVDFab 8.0.6.6 Final  نرم افزاری همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه قدرتمند DVD دارد. این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، می باشد. یعنی DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد.


Joboshare DVD Copy 2.9.7.0109
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Joboshare DVD Copy 2.9.7.0109 نرم افزار برای کپی آسان فیلمهای دی وی دی در هارد کامپیوتر میباشد.شما به راحتی می توانید نسخه ۱۰۰% مشابه با DVD مادر را تهیه کنید و همچنین این نرم افزار قادر است تا DVD های D9 را (DVD دو لایه ) را به D5 فشرده کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Joboshare DVD Copy:
- کپی فیلم دی وی دی به صورت کامل در هارد
- امکان رایت مجدد فیلم کپی شده بر روی دی وی دی
- امکان حذف زیرنویس قبل از انجام عملیات کپی فیلم
- امکان حذف صدا قبل از انجام عملیات کپی فیلم
- امکان کپی صفحه اصلی فیلم دی وی دی
- بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگاری با تمام ویندوز ها
- کاربرد آسان
- حجم کم
- و …



Aloaha PDF Suite Pro 5.0.0 مدیریت اسناد PDF
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Aloaha PDF Suite Pro 5.0.0  يك پكيج نرم افزار فوق العاده جالب و قدرتمند براي ساخت و مديريت اسناد الكترونيكي با فرمت PDF به شمار مي رود. نرم افزاري كه به واسطه قابليت هاي متعددش مي تواند خيال يك كاربر را از هرجهت در رابطه با اين نوع اسناد كه امروزه استفاده از آن ها بسيار رايج شده است را راحت و آسوده نمايد. با توجه به اين كه امروزه PDF به يكي از رايج ترين فرمت ها در جا به جايي ها براي اسناد و كتاب هاي الكترونيكي تبديل شده است داشتن نرم افزار مانند Aloaha PDF Suite بسيار مي تواند راه گشا باشد.
اين ابزار كه در مقايسه با نرم افزاري مانند Acrobat Pro حجمي ناچيز دارد قادر است تا بسياري از عملكردهاي اين محصول Adobe‌ را به كاربران هديه دهد هرچند كه در كارآيي ها با هم قابل مقايسه نيستند. كيفيت بالا در ساخت و نمايش اسناد به همراه امكان تبديل به فرمت هاي مختلف و همچنين قابليت پرينت از جمله قابليت هايي هستند كه در اين ابزار به چشم مي آيند. گاهي لازم است تا حجم اسناد را كاهش دهيم اين كار با ابزار به نام PDF Optimize كه قابليتي ساده در نرم افزار Aloaha PDF Suite است فراهم مي شود ؛  بهينه سازي نقشه مهمي را در سرعت بارگزاري هرچه سريعتر اسناد ايفا مي كند.



PDF Suite Professional Edition 2010 v9.0.65.40809
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



PDF Suite Professional Edition 2010 v9.0.65.40809  نرم افزاری قادر است با حجم کمی که دارد و با واسط کاربری جذابش که چیزی شبیه به مجموعه Office است اکثرا کاربران حرفه ای را هم جذاب خود کند. امنیت بالایی که در هنگام ساخت اسناد در این ابزار وجود دارد یکی از مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی است که در این بسته نرم افزاری بسیار بدان اهمیت داده شده است. متدی هم که برای ساخت اسناد در نظر گرفته شده مانند دیگر نرم افزارهای مشابه است و آن هم استفاده از چاپگرهای مجازی است که قابلیت ساخت PDF را از هر نرم افزاری که امکان پرینت دارد فراهم خواهد ساخت.ساخت فرم های PDF به وسیله PDF Suite ، سازگاری کامل با مجموعه بی نظیر آفیس شرکت مایکروسافت ، امکان ویرایش اسناد به مانند یک ویرایشگر متن و همچنین امکان تبدیل اسناد PDF به Word از جمله امکانات جانبی این ابزار را تشکیل می دهند. با توجه به حجم بسیار معقولی که این نرم افزار دارد فکر می کنم ارزش حداقل یک بار آزمایش را داشته باشد.


Xilisoft PDF to Word Converter 1.0.2.1116
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Xilisoft PDF to Word Converter 1.0.2.1116 نرم افزاری حرفه ای است که به منظور تبدیل فایل های PDF به فرمت Word طراحی و ساخته شده است. این محصول کارکرد فوق العاده آسان و ساده ای دارد. این مبدل فایل های PDF را به فایل های ورد با فرمت های DOC ،DOCX و RTF تنها در دو مرحله تبدیل می کند. استفاده از عملگر کشیدن و رها کردن و سپس فشردن دکمه ی تبدیل.
نیازی به Adobe Acrobat یا Adobe Reader نیست، این نرم افزار تمام ویژگی های فایل اصلی شما را حفظ می کند. شما می توانید تنها تعداد مشخصی از صفحات فایل PDF خود را تبدیل نمایید و یا تمام آن را به کمک این محصول حرفه ای به فرمت Word تبدیل کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft PDF to Word Converter 1.0.2.1116:
- تبدیل فایل های PDF به فرمت Word
- قابلیت مشاهده ی فایل اصلی در حالت Thumbnail
- قابلیت تبدیل فرمت چندین صفحه ی مشخص یا کل صفحات
- قابلیت اجرای وظایف در پس زمینه به منظور دستیابی به کارکرد بالا و نگهداری بیشتر منابع CPU
- قابلیت خروج اتوماتیک از برنامه و خاموش کردن، به حالت آماده باش بردن سیستم و ...
- واسط کاربری چند زبانه انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ژاپنی، چینی و اسپانیایی
- و ...



Aiseesoft PDF Splitter 3.0.12
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Aiseesoft PDF Splitter 3.0.12 نام یک قیچی برای بریدن صفحات مورد نظر شما از کتاب های PDF می باشد که با در اختیار داشتن توابعی قدرتمند به شما در جدا کردن صفحه های دلخواه کمک خواهد کرد . آیا شما نیز تا به حال خواسته اید که صفحات مهم یک کتاب الکترونیکی حجیم را بریده و جداگانه ذخیره نمایید تا هم حجم کم تری را از فضای هارددیسک تان اشغال کند و هم دسترسی به بخش هایی که اهمیت بیشتری دارند سریع تر باشد ؟ با در اختیار داشتن Aiseesoft PDF Splitter دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای پیچیده ویرایش PDF برای بریدن چند صفحه از یک کتاب را نخواهید داشت چرا که این برنامه با حجم بسیار پایین خود می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد . از نکات قابل توجه این نرم افزار standalone بودن آن می باشد و بدین معناست که برای نصب یا اجرا پیش نیازهایی نظیر نصب Adobe Reader نخواهد داشت .



novaPDF Professional Desktop 7.3 Build 353
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




novaPDF Professional Desktop 7.3 Build 353 نام یک نرم افزار سازنده و ویرایشگر فایل های PDF می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهید بود تا سند های متنی ، صفحات وب ، عکس و … را به صورت فرمت PDF ذخیره سازی نمایند. در این نرم افزار کاربران از امکانات متناسبی برای ساخت فایل های PDF برخوردار می باشند. از ویژگی های دیگر این نوع فرمت غیر قابل تغییر بودن متن آن می باشد . همچنین به کمک این ابزار می توانید در هنگام ساخت فایل PDF بر روی فایل رمزگذاری نموده تا دیگران حتی قادر به خواند محتویات آن ها نباشند. این نرم افزار توسط شرکت SoftLand طراحی شده است.